Перед відправкою замовлення ми робимо ретельну перевірку якості посадкового матеріалу. Ми ніколи не надішлють Вам зіпсований або бракований товар. Надійна упаковка сприяє дбайливому транспортуванню посадкового матеріалу:
 

⚪  земляний субстрат та гідрогель підживлює коріння рослин вологою, що дозволяє їм витримувати відправлення по всій Україні;
⚪  вентиляційні отвори сприяють циркуляції повітря в упаковці, щоб посадковий матеріал не зіпрів і не зацвів у дорозі.

Умови, створені для зберігання посадкового матеріалу, сприяють збереженню якості. Ми зберігаємо рослини при оптимальній для них температурі та вологості, а також забезпечуємо необхідний полив та обробку.

 

Заміна посадкового матеріалу відбувається лише після погодження з покупцем. Якщо Ваше замовлення не може бути укомплектоване у зв'язку з відсутністю товару, то менеджери обов'язково попередять Вас про це та запропонують альтернативні шляхи вирішення.
 

Ми цінуємо та поважаємо наших клієнтів, тому завжди акцентуємо увагу на якості нашої продукції.
 

Якщо у Вас виникли питання – ми з радістю відповімо на них у чаті, електронною поштою help@malina-ferma.in.ua або за телефоном +380687716105 та вайбером та телеграмом.
 

Ми уважно ставимося до нашої продукції та робимо все можливе для того, щоб посадковий матеріал був міцним та життєздатним. Однак ми не відкидаємо того, що під час пересилання будь-які позиції можуть бути пошкоджені. Ми чуємо кожного клієнта і не йдемо від проблеми. Саме тому в інтернет-магазині malina-ferma.in.ua(Малинова Ферма) діють гарантії на заміну, повернення та приживання замовлених Вами рослин.
 

Що робити, якщо виникли проблеми із посадковим матеріалом?  

⚪  Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +380687716105 та розкажіть, що сталося. Ми працюємо з 09:00 до 19:00 .
⚪ Для того, щоб ми могли оцінити пошкодження рослин, надішліть фотографії отриманого замовлення на нашу електронну пошту help@malina-ferma.in.ua .
⚪  У листі вкажіть номер замовлення, ПІБ та по можливості, коротко опишіть проблему. Претензія буде перебувати на розгляді 3 робочі дні.
⚪  Після цього з Вами зв'яжеться менеджер для вирішення ситуації, що склалася.

Важливо! Щоб Вашу претензію було розглянуто, Вам необхідно:  

⚪  Отримати посилку на пошті або кур'єрській службі не пізніше 4 днів, з моменту надходження товару в місце видачі.
⚪  Ви звернулися з претензією на заміну посадкового матеріалу не пізніше ніж за 2 днів з моменту отримання замовлення.
⚪  Ви надали фотографії посадкового матеріалу, що відображають рівень його пошкодження.

Ми завжди йдемо на зустріч наших клієнтів. Якщо Вам прийшли рослини неналежної якості, ми здійснимо заміну посадкового матеріалу або повернемо гроші за замовлення за Вашими реквізитами.