Товарів: 0 | Загальна сума: 0грн
Працюємо з 9:00-19:00 (пн-пт) / 10:00-18:00 (сб, вс)
0

Кошик

ваші покупки
Усі товари (0)
ваші покупки
(0)

Гарантії


Здійснюємо доставку по всій території України перевізником Нова Пошта. Вартість доставки згідно з тарифами перевізника.

Дорогі покупці! Просимо звернути свою увагу на те, що згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України, рослини не підлягають обміну або поверненню:
- так як квіти відносяться до товарів швидкого псування, очевидно, що зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція яка відправляється не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни, компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом доби (24 години) з моменту отримання замовлення.

Повернення грошей за товар, який не задовольнив Вас, без зайвих питань і проблем. Ми зорієнтовані на довгострокові відносини з кожним нашим клієнтом. Внаслідок цього, пропонуємо тільки високоякісні саджанці.  А пакуванню кожного замовлення ми приділяємо особливу увагу, розуміючи важливість цієї процедури при транспортуванні. Запропонувавши Вам рідкісні рослини, ми також турбуємося про те, щоб забезпечити Вас достатньою кількістю інформації, основні принципи агротехніки, згідно специфічних особливостей рослин.

Ми даємо гарантію на всі товари терміном до 14 днів після покупки (згідно із законодавством України). Але якщо у Вас виникла складна обставина з товарами з замовлення вже після цього терміну  будь-ласка, адресуйтеся до нас і ми спробуємо розв'язувати це питання на Вашу користь. Ми зацікавлені в отриманні Вами хорошого результату, тому, якщо посадковий матеріал викликав запитання, необхідно відразу звернутися до нас для негайного розв'язання питання.

При отриманні замовлення Вами були не виявлені проблеми? Будь ласка, напишіть нам на спеціальну електронну скриньку для отримання дозволу заявку за правилами: Напишіть на пошту malinavaferma@gmail.com . Тема листа належної бути «Проблема з замовленням №_» або номер телефону на яке було здійснено замовлення. У листі опишіть рішення, прикріпіть фотографії товарною накладною і товарів незадовільної якості (обов'язково). Повертати товар назад не потрібно було, якщо товар не відповідає сказаному якості. Наші співробітники знюхалися з Вами протягом 5 робочих днів для вирішення обставини. Повернення грошових коштів втілюється в життя у вигляді бонусів на персональний рахунок Клієнта в магазині або промокоду на знижку для наступної покупки.

Умови отримання відшкодування якщо Ви не задоволені товарами в своєму замовленні Деякі з умов, які можуть послужити причиною компенсації: Якість придбаного посадкового матеріалу саджанці незадовільний (сухе, надламаний, з наявністю видимих ​​пошкоджень). Звернення було складено протягом 14 днів з дня отримання замовлення. Посилка була отримана у відділенні транспортної компанії не в подальшому, ніж через 3 дні після прибуття. Зверніть увагу, що якщо сталася пересортиця і ви отримали не той товар, який замовляли, грошові кошти повертаються після повернення товару в магазин. Для отримання додаткової інформації, або якщо у Вас є інші питання про нашу 100% гарантії від замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нами.